Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.04.2015 07:37 - Орисване
Автор: valben Категория: Поезия   
Прочетен: 7013 Коментари: 12 Гласове:
33

Последна промяна: 11.04.2015 08:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
ОРИСВАНЕ
Аз знам как в първия си земен час,
когато блеснала е в мене светлината,
онези три орисници без глас
предсказали ми те съдбата.
Едната пожелала е да имам
един безкрайно дълъг ден,
във който все любов да взимам
и от прекрасна муза да съм окрилен.
Втората, усмихната коварно,
предсказала блажени старини,
но пояснила, че това навярно
ще стане, но и много ще боли.
А третата със сълзи във очите
ми пожелала странните неща -
все да се лутам и да скитам
в преследване на недокосната мечта.
А днес се питам аз дали ще имам
все още от любовта да взимам.
И щом в последния си земен час,
когато аз очите си затворя,
да доловя отново техния безмълвен глас...
Ето тогава ще се опитам аз
поне за малко с тях да споря!



Тагове:   орисване,   съдба,   Орисници,


Гласувай:
33



1. dalida - Чудесно стихче. Честит празник Вал!
11.04.2015 08:11
Идва лятото и мечтата ти ще се сбъдне!
Летните дни, както знаеш са доста дълги.
Поздрави!
цитирай
2. valben - Благодаря за поздравите, dalida !
11.04.2015 08:19
dalida написа:
Идва лятото и мечтата ти ще се сбъдне!
Летните дни, както знаеш са доста дълги.
Поздрави!


Аз също те поздравявам с настъпващите светли празници! Хубаво е и пожеланието ти към мен. Трябва да мечтаем и да вярваме и тогава всичко ще се сбъдне!
Вал ти благодари!
цитирай
3. donchevav - А те, орисниците, добре са го каз...
11.04.2015 08:21
А те, орисниците, добре са го казали: дълъг ден, пълен с любов докрай, прекрасна муза, дълбоки старини /е, няма как, старостта винаги боли/ и недокосната мечта, към която да се стремиш:))) За какво още ще спориш? Но ти си знаеш - опитай, може пък да успееш в последния момент да предоговориш някои условия:))) А може би си прав - да предоговориш, да отложиш, да промениш - това е надеждата, с която човек очаква "последния си земен час"...
Хубаво стихотворения - смисълът се реди някак на пластове, имам усещане за 3D изображение:)))
Поздрави, скъпи Вал! Весели празници!
цитирай
4. aip55 - Труден казус Вал....
11.04.2015 10:06
Мечтаем за добро и хубавото в живота. Дано поне един път орисниците да се смилят животът си да предоговорим. А, ще дочакаме ли този час....?
цитирай
5. litatru - :)
11.04.2015 10:29
Мелодично и красиво!
Хубави Великденски празници!
Литатру
цитирай
6. joysii - От любовта вземай, не питай! Тичай ...
11.04.2015 11:01
От любовта вземай, не питай! Тичай след мечти! И се опитай...да си ТИ.
Поздрави и хубав Великден!
цитирай
7. valben - Те, орисниците, Вени, добре си знаят работата!
11.04.2015 15:16
donchevav написа:
А те, орисниците, добре са го казали: дълъг ден, пълен с любов докрай, прекрасна муза, дълбоки старини /е, няма как, старостта винаги боли/ и недокосната мечта, към която да се стремиш:))) За какво още ще спориш? Но ти си знаеш - опитай, може пък да успееш в последния момент да предоговориш някои условия:))) А може би си прав - да предоговориш, да отложиш, да промениш - това е надеждата, с която човек очаква "последния си земен час"...
Хубаво стихотворения - смисълът се реди някак на пластове, имам усещане за 3D изображение:)))
Поздрави, скъпи Вал! Весели празници!

Орисват си, както им е наредено и не им пука за желанията разни. Дали да спорим с тях или да не спорим? Това е въпросът. Аз всъщност няма да споря, аз само ще поискам нещо. Ще поискам още само един миг, в който да прошепна: Обичам те! И това е всичко...
цитирай
8. valben - Нищо не трябва да чакаме, приятелю!
11.04.2015 16:04
aip55 написа:
Мечтаем за добро и хубавото в живота. Дано поне един път орисниците да се смилят животът си да предоговорим. А, ще дочакаме ли този час....?


Доброто е при нас. Ние трябва само да го съзрем и да го приемем колкото и малко да е това добро. А това ще стане с много вяра и обич!
цитирай
9. valben - Весели Великденски празници и за теб, litatru !
11.04.2015 18:41
litatru написа:
Мелодично и красиво!
Хубави Великденски празници!
Литатру


Благодаря за прочита и разбирането!
цитирай
10. valben - Хей, Джойси!
11.04.2015 19:29
joysii написа:
От любовта вземай, не питай! Тичай след мечти! И се опитай...да си ТИ.
Поздрави и хубав Великден!


Ти си знаеш своето! :) Ама нЕма лошо, де!
Хубав Великден и за теб!
Поздрави от Вал!
цитирай
11. pvdaskalov - Браво, приятелю Вал!
22.04.2015 20:25
Оригинална идея! Ако беше моя, щях всяка година да се абстрахирам от вече написаното и да я възпроизвеждам по това пролетно време.
Два реда ме подсетиха, че и аз съм все още човек, но не съм се сетил да си задам такъв въпрос. Много е страшен...
"А днес се питам аз дали ще имам
все още от любовта да взимам."
Ти, като мой приятел и с поетична дарба, би ли ми казал, дали бебетата посягат към пазвите на своите орисници? Не се шегувам. Какво поведение имат бебетата, когато те се надвесят над тях?
Поздрави!
П и е р
ПС - Ако някога правите среща на пловдивските блогъри, свирнете. Ще довтасам на мига. Има къде да спя, а на срещата няма да дойда с празни ръце.
цитирай
12. valben - Интересен въпрос ми задаваш, Пиер!
24.04.2015 10:36
pvdaskalov написа:
Оригинална идея! Ако беше моя, щях всяка година да се абстрахирам от вече написаното и да я възпроизвеждам по това пролетно време.
Два реда ме подсетиха, че и аз съм все още човек, но не съм се сетил да си задам такъв въпрос. Много е страшен...
"А днес се питам аз дали ще имам
все още от любовта да взимам."
Ти, като мой приятел и с поетична дарба, би ли ми казал, дали бебетата посягат към пазвите на своите орисници? Не се шегувам. Какво поведение имат бебетата, когато те се надвесят над тях?
Поздрави!
П и е р
ПС - Ако някога правите среща на пловдивските блогъри, свирнете. Ще довтасам на мига. Има къде да спя, а на срещата няма да дойда с празни ръце.


Разбира се, че бебетата посягат към орисниците в мига на техните предсказания. Даже според мен от тяхното посягане или от тяхното отдръпване зависи какво ще им бъде предсказано. Ти също би посегнал, сигурен съм. Още повече, че според легендите всички орисници са младички и секси. Вероятно имат какво да надвесят.
Колкото до желанието ти да посетиш някоя блогерска среща в Пловдив, не мога много да те обнадеждя. Вече времената са съвсем други. Повечето от старите блогери, с които можеше да стане подобно събиране вече си отидоха от блога. Напуснаха огорчени. Все пак, ако нещо се оформи, ще бъдеш незабавно привикан.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valben
Категория: Поезия
Прочетен: 3508918
Постинги: 729
Коментари: 12306
Гласове: 106351
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031