Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.07.2014 14:12 - ..... с върли народни душмани .....
Автор: dockholiday Категория: Музика   
Прочетен: 1835 Коментари: 5 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg



 








Тагове:   душмани,


Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. defender - Ееееейййй.....
28.07.2014 14:14
Tit-tutko пак се отчете с плагиатство. Сега очакваме да изрази съгласие със собствения си пост. :))
цитирай
2. jediknight - Вижте ся, дайте да се разберем! О...
28.07.2014 14:35
Вижте ся, дайте да се разберем! Отчитам като сериозен недостатък на фейсбук това, че няма опция "не харесвам". Срамота! Mи те не разбират ли, че аз не искам да харесвам, а да не харесвам? .... да мразя, да мразя ....
цитирай
3. sullltan - .
28.07.2014 14:43
Истината!!!

http://sullltan.blog.bg/drugi/2014/07/27/na-tova-mu-vikam-az-svoboden-jurnalist.1284431


цитирай
4. dockholiday - Когато
28.07.2014 15:30
фалшив профил като Поничка, създаден за заяждане и нищо друго, пробва да те обиди, първата ти мисъл е да наведеш виновно глава, хаха.
Па то е ясно - чие друго мнение да те интересува, ако не на недоклатените хейтъри?
хахаха
цитирай
5. tutankhamon661 - !!!!!!!!!!!!!!
28.07.2014 17:21

Аз се чудя защо Еxorsist така упорито слага минуси, за което доста хора са ме информирали, а той бил профил на простака Freeoldman. Тъй като нямам комунистическия навик да подхвърлям непроверени глупости, до преди малко изобщо не се съмнявах в никой. Сега обаче видях, че Еxorsist е пуснал постинг, където няма никаква идея – просто е подхвърлил обида. Типично в стила на пропадналия мошеник Freeoldman, който не е спирал да обижда блогъри заради това, че с глупостта си не може да събуди интереса им и не всеки е съгласен да се подмазва, за да му коментират и гласуват.

Това обаче не е достатъчно за да свържа профила, с когото и да било – много хора го правят. Но вижте какво става в коментарите!

Freeoldman “невинно” подхвърля към Еxorsist запитване дали не съм аз и ..... о, Боже, ..... Еxorsist също толкова “невинно” потвърждава /!!!!!!!/. Представете си, Freeoldman очаква така да ми го лепне! Схващате ли колко ви подценява? Типично за глупав и елементарен човек, който мисли, че другите са глупаци като него и всяка лична полюция му се струва гениална.

Напомням: същият пропаднал цървул държи Rozzata, ама уж “са във война”.

Кажете честно: такъв дебил, прахосващ времето си да пуска глуповати изказвания вместо да свърши работа поне за две стотинки, заслужава ли да води хубав живот? А помощи от държавата? По-добре да ги дадат на произволна циганка – за разлика от него е родила няколко деца. А той - нищо.

Ей, Боклук! Знаеш ли колко пъти са ми прилагали тези номерца? Знаеш ли колко знам за Blog.bg? А знаеш ли колко фалшиви профили на “истински блогъри” са ми известни, но си трая, защото не са ме засегнали или съм ги споделил по приятелска линия? Hали помниш, че скоро ми гласува с онзи мазен профил, чрез който обичаше да ми коментираш? Аз върнах гласа и ти помисли, че съм говорил за друг. Bиждаш ли колко лесно те пратих за зелен хайвер? Малоумник, ха-ха ...

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dockholiday
Категория: Забавление
Прочетен: 260019
Постинги: 55
Коментари: 506
Гласове: 2090
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930